dinsdag 28 januari 2014

Review stijltang: Chi Leopard (limited edition)

Eindelijk.. ik had m'n moeder overgehaald om 'n Chi stijltang voor me te kopen! Ik heb krullen van mezelf, dus dat was altijd een gedoe met stijlen. Als ik 't kaars recht wou hebben, was ik zeker wel 1 uurtje kwijt. Nu heb ik eindelijk een Chi, na al die positieve verhalen die ik gehoord heb. Er werd me gevraagd of ik 'n review kon schrijven over m'n nieuwe stijltang. Tuurlijk wou ik dat doen! Leh go..

Chi heeft verschillende soorten stijltangen. Ik heb voor Ceramic black/white Leopard gekozen, omdat ik 't printje wel leuk vond! En ze hadden niet veel varianten in de Douglas in Nijmegen. De stijltang koste maar €99,- 



De stijltang heeft een "on / off knop"  waarmee je 'm aan- en uit kan zetten. Heel logisch dus!

Ik vond 't wel erg leuk om dit product te gaan vergelijken met m'n oude stijltang van Remington, maar vond dit niet zo eerlijk omdat 't niet vergelijkbare producten zijn (qua kwaliteit). Vandaar ga ik before en after foto's laten zien!



Ik heb krullen van mezelf. Het is nogal pluizig als ik er niks in doe, zelf vind ik dit verschrikkelijk lelijk. Ik had eerst dik haar, nu valt dat wel mee. Heb het kort laten knippen, dus dat is al beter dan eerst. Heb m'n haar wel eens moeten bleken omdat ik 't een gek kleurtje wou geven, hierdoor is het wel beschadigt. 

Ik heb m'n haar gestijld met de CHI. Ik heb altijd al moeite gehad met stijlen van achterkant van m'n haar. Als iemand hier tips voor heeft hoor ik het graag! Heb de tang op de heetste stand gebruikt, dat is 200C. 


Tadaaa.. Het zorgt voor een perfecte finishing touch. Nu zitten m'n haren perfect voor 'n lunch afspraak :). Het voelt alsof ik van de kapper af kom. Zo stijl is me nooit eerder gelukt met m'n oude tang. Het stijlen gaat best snel. Denk zo'n 10 minuten?! Dat is toch bizar in vergelijking met eerst.. De meeste plukken zijn in een keer stijl, andere plukken ben ik er nog een keer over heen gegaan.

Ik vind zelf 'n CHI stijltang niet zo overdreven duur. Want het is een investering, je krijgt er wat moois voor terug. Tuurlijk kan je voor wat goedkopere prijzen ook goede stijltangen vinden. Maar ik vind dat 't wel waard is. Want als je hem elke dag gebruikt, dan raad ik het je zeker aan! Het scheelt je veel qua tijd in de ochtend. Het gaat snel en je haar wordt kaars recht. Je krijgt ook 'n garantie, dus bewaar de bon goed. 

Deze stijltang kun je hier bestellen bij de Douglas.

1 opmerking:

  1. ikzelf heb ook krullen, iets meer als jij. kun je msischien uitleggen wat eht beste manier is om te stylen?

    BeantwoordenVerwijderen